tisdag 21 augusti 2012

Blöt dag idag!

Typiskt att det ska vara skitväder på min lediga dag >.< jag som skulle springa en sväng...får se om det klarnar upp framåt eftermiddagen! Annars blir det invigning av kläderna o skorna imorgon efter jobbet!

Än idag har det inte hänt mycke, har bara suttit och glott på tv tillsammans med pappa ^^ Ska nog följa med mamma o pappa sen då det ska köpas bil :p mamma har hittat sig en ny en xD så kanske man kan svänga in på Mekonomen och köpa lite färg till bilen -och hoppas på bättre väder till helgen!

Jisses vad jag är sugen på att skaffa hund!! Jag vill så gärna, men vet att jag egentligen inte har tid då jag är i skolan hela dagarna.. ''/ men nån gång i framtiden ska jag minsann skaffa mig en sån här sötnos ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar