lördag 25 augusti 2012

Sista dagen!

Jahapp, idag var då sista arbetsdagen på Sollefteå sjukhus för den här sommaren! Känns riktigt konstigt att veta att man inte ska dit på måndag igen, och att man snart ska sätta sig i skolbänken istället! Ska såklart bli kul att träffa alla klasskompisarna igen, höra hur dem haft det i sommar. Men jag kommer också att sakna jobbet..har varit bästa sommarjobbet jag haft hittills :)

Efter jobbet så blev jag hämtad av pappa ^^ hemma igen började jag på att packa för en sista helg i Junsele med lite kalas :) dessutom kom äntligen mina skor som jag vann på Tradera för typ en månad sedan, får se om det blir att ha dem på sig imorn! Bild kommer imorn iaf :)

Framme i Junsele blev det lite middag och bus med Lo. Sen har vi tittat på massa How I met your mother, och senare kikade vi på filmen The cabin in the woods.

Nu ska det sovas! Imornbitti ska vi ut och springa ^^ sen ska det tvättas o målas bil! :)
Good night y'all!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar