torsdag 30 augusti 2012

I made it!

Det gick ju faktiskt riktigt bra att köra hela 108 mil genom Sverige själv :D men snacka om att det var tråkigt! Jag var iaf framme halv tio igår kväll, och jag körde från Sollefteå halv nio på morgonen. Snacka om att man var mör när man packat ur bilen och la sig på soffan?! Slocknade direkt :p

Måste säga att det är mycket märkligt att jag inte mött på ett enda djur när man kört under hela sommaren. Men så kommer jag ner hit, och vad möter jag i Hemsjö? jo en älg såklart xD den var inte jättestor, men den stod mitt i min fil >.< så fick krypköra ett tag innan den bestämt åt vilket håll den skulle :p

Kom på alldeles för sent att jag kanske skulle ha lite bilder från min trip med! Kom på att jag hade kameran i väskan när jag var i Jönköping ;p

Var riktigt fin utsikt, som vanligt! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar