lördag 11 augusti 2012

Bra start på helgen

Jag klagar verkligen inte på helgens första kväll! För det första fick jag sluta halv tre på jobbet! :D direkt när jag kom hem så drog jag ut på en riktigt härlig springtur!

När jag var färdig i duschen så satt Frida o väntade :) det snackades lite, och sen kilade vi ner på stan och åt på Lime ^^ jag åt riktigt god sushi! :D

Sen tog vi en promenad till videoreket för att kika lite och handla gotta ^^ promenerade sedan hem för att titta på film, först blev det Mystic River och sedan This Means War, båda var mycket bra! :D

Jag gick å la mig ganska tidigt, tänkte jag skulle komma upp i lagom tid för att hinna träna lite (får se om det blir springa eller nått annat) innan jag drar iväg till Junsele :)

På videoteket köpte Frida en tatueringstidning, fanns mycket fint i den! Men denna fastnade jag för, vet dock inte om jag hade velat ha den så stor :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar