måndag 27 augusti 2012

Going away party ^^

Bilen blev tvättad och målad under helgen :D väldigt bra blev resultatet..men det börjades även smidas nya planer under gårdagen om att täcka hela bilen med fin vinyl ;p får se om det blir nån verklighet av de där planerna!

Efter att jag och Jonas tvättat både passat och opel så målade vi då igen mina stenskott. Sen var jag och Andrea en sväng på affären och sedan började vi göra oss iordning för att grilla och festa :) Hade det riktigt trevligt ^^ först satt jag, Andrea, Jonas och Tomas hemma och snackade lite, hade det roligt, med Despicable Me i bakgrunden :p Sen drog jag och Andrea ut på Corner, mycket trevligt och roligt där med!
Tackar alla inblandade för en superbra sista helg innan min långa resa till Blekinge ^^

Idag har vi mest softat, och sedan har jag, Andrea och Lo kört tillbaka till Sollefteå, och softat lite mer ;p
Först en massa bus med Lo, och efter hennes läggdags blev det movietime, det kollades på The Machinist..riktigt bra film! ;D

Här är btw skorna som jag hämtade ut i fredags :D blev inte att jag använde dem igår, men använde mina andra nya skor ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar