onsdag 22 augusti 2012

Förbättring!

Det har varit en riktigt bra dag! Jag har visserligen känt mig ganska trött i kroppen men ändå ^^
Har haft det riktigt roligt på jobbet, mycket skratt idag..tror vi alla var lite trötta, på ett eller annat sätt. Kommer verkligen sakna de flesta av mina kollegor..nu har jag bara två arbetspass kvar! :S

När jag kom hem pustade jag ut en stund i soffan, sen åkte jag och pappa till Mekonomen för att beställa färgen, efter att pappa (bäst på allt!) fått tag i rätt färgkod för min bil ^^

Hemma igen slappade jag lite till..innan jag tänkte att även fast jag är trött och slut i kroppen så kan jag inte skjuta upp invigningen av mina kläder längre, dessutom var det ju rätt bra väder (och med det menar jag då att det regnade ju inte iaf) xD

Så jag drog på mig de nya kläderna och skorna och sen bar det av ^^ eftersom jag var rätt slut, så tog jag bara den korta rundan, den rundan som jag förut tyckte var relativt jobbig, som jag stannade och gick på ca 2-3 gånger. Denna gången sprang jag hela UTAN att stanna! Och det kändes hur skönt som helst hela vägen..var inte jätteslut i benmusklerna, och flåset hängde på bra :D Så imorgon förmiddag kör jag den längre sträckan ^^

Fick ett mail idag att min craftjacka som jag skickade tillbaka för att få en annan storlek, var slut >.< så håller nu på att leta efter en ny vind och vattentålig jacka att köpa..någon som har några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar