tisdag 28 augusti 2012

Happy B-day! ^^

Det har firats med presenter, smörgåstårta, kaffe och kakor idag ^^ nu är älskade mamma ett år äldre :p
Har även sagt hejdå och tack för den här sommaren till Andrea, Jonas och Lo ''/ det är så sjuukt trist att åka ifrån alla! Men det ska även bli skönt att komma hem, och börja på mitt sista år på högskolan..för den här gången :p

Har just tagit en dusch efter en fullsatt dag, gjorde ett försök att göra en fiskbensfläta..men det gick åt skogen! Det som lät och såg så lätt ut när Andrea testade göra en på mig igår >.< nån gång ska jag lära mig! :p

Nu sitter jag mest och slappar vid tv, laddar inför min 108mil långa bilfärd jag ska ta imorgon! Tror jag har packat allt..bara de som ska användas nångång till som är opackat.

Bjuder på en nygjord gammal bild ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar