fredag 13 januari 2012

The way you make me feel

Då kör vi första inlägget från iphonen då! :D
Har under dagen diskat ett berg, tog mig typ två timmar att få väck allt! Sen gjorde jag mig redo att gå ner på stan. Blev ett besök på biblioteket, systemet och Telia. Hemma igen satt jag och pillade igång mobilen, det är tur jag har en teknisk pojkvän som kan fixa det mesta säger jag bara! ;)
Så resten av kvällen har jag suttit och lekt med min nya leksak :D Tobbe och Stefan kom på besök med, det blev thaimiddah och 'grown ups'Vi fick dåliga nyheter imorse med ''/ fick veta att Tages morbror haft en hjärtinfarkt! Som tur är var den inte jättestor, och förhoppningsvis blir han snabbt bra igen! Nu blir det till att sova, ska iväg till Kyrkhult imorgon, och sen blir det även kalas i Vilshults skogar! Är galet taggad!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar