måndag 16 januari 2012

Festligheter och plugg

Hallao!
Har inte bloggat nått alls i helgen, drog till Kyrkhult vid tre i lördags, sedan blev det fest hos Peter -riktigt roligt var det! :D
Dagen efter var vi lite smått sletna, men tur var väl det att jag inte var lika sleten som Tage, då hade vi inte kommit hem till Karlshamn förrän seeent! ;p
Blev bara ännu mer slappande när vi kom hem...och sen var det dags att sova. Och det var inte det lättaste, inte när grannen ovanför får för sig att flytta möbler över hela lägenheten >.< men söta Tage ringde trygghetsjouren som skulle skicka väktare (:
Klev upp sju imorse, lagom trött, men vad gör man inte för att se sin kusin stå i tvrutan och skrapa triss :D -Grattis Desire till vinsten! ^^
Drog iväg till skolan, blev ett nytt besök på Familjehuset och sedan kaffe och powerpoint-byggnade hos Sara (:
Hemma igen har jag varit duktig och pluggat, har nog fått ihop ytterligare en halv sida till essän :D Fick bli en pizza till middag idag :o tar igen för att jag inte fick någon bakisdeg igår ;p
Sen kollade vi på 'Mammor och minimodeller' -Jisses säger jag bara!
Men nu blir det bara att ta det lugnt i si så där en halvtimme innan det är dags för att sova..skola imorgon med!
Bjuder på en bild från i lördags, jag och min söta kaka ^^ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar