måndag 9 januari 2012

Studiebesök och kafferep

Halloj!
Idag var det uppstigning klockan sju för att dra sig till Kristianstad. Väl där mötte jag upp Sara, Marie och Therese för att göra ett besök på FamiljeHuset Näsby, som är en organisation med bla BVC mottagning och öppen förskola, väldigt trevligt ställe! Här fick vi massa information som behöves för vår skoluppgift (: Efteråt gick vi hem till Sara, drack kaffe, pluggade och svävade ut med annat snack :p
Har uppdaterat mail inkorgen konstant, väntar svar om lite jobbförfrågningar jag skickade ut i fredags. Fick tyvärr veta att barn -& ungdomskliniken inte behövde några vikarier..jag hade gärna jobbat lite där (: Men, å andra sidan har jag fått några -vad jag hoppas är- positiva svar, bara att vänta och se (:
Hela vägen hem hoppades jag att jag skulle mötas av ett brev från telia innanför dörren...men ICKE! Får verkligen hoppas att det där microsimkortet kommer imorgon..annars blir jag lissen.
Massa text i detta inlägget..meen, har inte så mkt bilder att bjuda på för tillfället, kanske kommer någon senare ;) Ska snart kasta mig in i duschen, sen blir det bara slappande resten av kvällen. Kan ju passa på att tipsa om http://www.tjuvlyssnat.se/riktigt roligt tidsfördriv ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar