tisdag 10 januari 2012

Kom upp klockan sex imorse, lagom trött! Men jag vet en som var tröttare, kära sambon Tage svamlade på om saker han inte minns att han svamlat om xD så söt var han <3 ^^
Framme på skolan hade vi lite opponering av vårt häloarbete, sen fortsatte utformandet av vår folder vi ska göra för Familjehuset (: Det kommer bli riktigt bra! Satt och pillade i PS när jag kom hem för att göra en framsida..får se imorgon vad de andra i gruppen tycker n__n
Efter att framsidan till folder var klar, så var det meningen att jag skulle fortsätta att vara duktig och både diska och börja på min bokrecension som ska vara inne nästa vecka...meen jag stannade kvar i soffan och målade lite i PS och tittade på The Sisterhood of the Traveling Pants 2 ^^ ännu en soft afton vill säga! :D
Har fortfarande inte fått min simkort >.< har det inte kommit innan fredag får jag nog ringa och bråka lite med Telia :p Men tills dess får jag väl hoppas på det bästa!
Är taggad inför helgen, det vankas nog kalajs, och om jag och Mäzi får bestämma blir det även utgång! :D
Håller btw nedräkning nu..bara 11 dagar kvar tills vi åker till Maspalomas!! :D
Ska även passa på att skicka ännu ett stort grattis till Jonas, min äldsta systers karl, som fyller 30 idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar