fredag 20 januari 2012

One day left

Nu är det inte långt kvar! Imorgon åker vi till Maspalomas -ska bli sååå skönt! :D
Under dagen har jag diskat, städat lite, varit och lunchat med Tage, plus hans syster och mamma, sen var jag och lämnade tillbaka lite böcker och var på banken och tog ut euro (:
När jag kom hem igen blev det till att börja packa (: nu har jag bara necessären kvar..som packat imorgonbitti efter en dusch :D
Resten av kvällen ska jag njuta av att vi snart är i värmen, plus att jag är 50% sjuksköterska :D idag slutade nämligen kursen som gjorde att vi gått halva utbildningen!
Här ska väl snart lagas lite mat, blir sataykyckling och ris omNomNom ^^
Ha det bra allihopa! Får väl se om det blir ett inlägg imorgon innan vi far (troligtvis inte) men annars får ni allt vänta tills jag är hemma igen, och då har jag massa fina bilder att bjuda på :D Ni får denna sålänge !
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar