fredag 13 januari 2012

Truncus och powerpoint

Det var väldigt motvilligt jag klev upp ur sängen imorse! Allt gick i slowmotion, men ändå hann jag i tid till tåget! :p
Vi hade en väldig livlig diskussion under rasten för att komma ihåg vad truncus är...google har svar på allt! Härmed är det Moa som är Dr. Truncus ;p
Efter lunch satt vi och knåpade ihop vår powerpoint..den blir såå fint ^^

Tog mig hem i regn och blåst, var ganska svårt att gå rakt där ett tag xD Inget Teliabrev mötte mig där hemma idag heller >.< så jag ringde till dem och frågade vart simkortet tagit vägen "eeh..nej, här står inget om att det skulle vara nått skickat" *suck* fick ju även veta att jag bara kan traska ner till Teliabutiken och få en kort i näven, då kunde jag ju haft det förra veckan >.< men men..det ska fixas imorgon, ska ändå ner på stan och dona (:

Under kvällen har jag pluggat lite..har skrivit totalt två sidor till min recension :D Sen har jag mest glott på tv och ritat..det blev en bild (inte jättelikt men ändå, och såklar inte helt färdig) av Naya Rivera som fyller 25 år idag! woho! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar