söndag 8 januari 2012

In progress

Tjaa..det blev ju inte mycket av det förslagna gjort ''/ fick lite dåligt samvete att jag inte tänkte plugga, så pluggade iaf xD Så julen står fortfarande kvar i vardagsrummet och några nysydda plagg blev det inte! MEN, jag fick till en riktigt god söndagsstek ;)
Blev riktigt rastlös ett tag med..så det jag slösurfade lite, och stötte på denna underbara blogg (vet dock inte om det är originalet..) http://haydenwilliamsfashionillustrations.blogspot.com/>, med bilder av Underbara Hayden Williams! Jag blev inspirerad så jag satte mig och ritade lite...och håller nu på att göra den i PS
Apropå bilder jag gjort.. jag har ju tidigare lagt upp alla mina verk på www.artbyellinor.blogspot.com, men från och med nu kommer även bilder hamna här.
Nu ska jag mysa med Chessie, minsta kisen, titta på Blades of Glory och ev. fortsätta pilla i PS. Sitter även och hoppas på det bästa att mitt microsimkort kommer imorgon, så jag kan börja använda min iPhone 4 som har legat i hylla sedan i onsdags :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar