torsdag 12 januari 2012

Powernap och julgransplundring

Hey u!
Bloggade aldrig nått igår, var aalldeles för trött! Förstår inte hur jag kan vara så trött.
Klev upp sju och hoppade direkt in i duschen, och var rätt pigg efter de, och hyffats pigg den fortsatta skoldagen. Men när jag väl kom hem..då slocknade jag direkt i soffan ^^
Vaknade av att Tage satt och garvade åt Chessie som fått för sig att klättra i julgranen (har aldrig gjort det innan), så det bara flög barr över hela lägenheten. Tror vi kommer hitta barr här och var i veckor. Såhär såg granen ut efter Chessies bravader :p
Vi tyckte inte den var så mycket att ha kvar i sedan, så den åkte ut över balkongen..men resten av julpyntet får stå framme ett tag till (:
Efter plundring tänkte vi dra till Kvantum och handla lite...men, så ville inte bilen starta >.< så vi tog oss en promenad till Netto istället.
Sen blev det middag och lite tvtittande, sen var jag så trött och orkeslös att jag gick och la mig, tror klockan inte var mer än 22 :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar