tisdag 27 maj 2014

Tages B-day ^^

Idag har det firats en viss 27 åring här hemma, nämligen bästaste Tage <3 ^^ Min dag började med att städa, och därefter baka lite scones. Tages dag började med frukost på sängen med presentöppning (: av mig fick han ett läderbälte, och av sin farmor en häftig guld kortlek (:

Jag fortsatte sedan mitt städande och plockande (: har även fått undan några maskiner tvätt idag ^^ Drog sedan iväg en sväng till Lillänge, mest för att köpa mer sand till Zola och för att hämta paket när vi kör förbi Matmästar'n (: Har äntligen fått två av tre tillbehör till mössens bur n_n kommer bild när allt är på plats!

Framåt kvällen knatade vi ner till Bashiras Kitchen för lite middag (: jag beställde deras hamburgare, och Tage tog entrecote, båda riktigt goda! Här fick även Tage sin nästa present får mig, nämligen ett pengabidrag till körkortet :D



Efter middagen har vi mest pysslat med mushuset, de har fått in lite belysning och som sagt nästan all belysning. Sen har vi även monterat ihop sängen, men ska ta och lacka den så just nu är det fasligt trångt i sovrummet xD
Blev även en födelsedagsfika, toscabulle från Coop ^^ mums


Ska vara uppe ett tag till, iaf göra ett försök då jag upptäckte att jag jobbar natt imorgon :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar