torsdag 22 maj 2014

Spa -och uppesittarkväll

Sitter ännu vaken, oväntat pigg efter att ha jobbat dag, varit på gymmet och tagit en sväng på stan (: skönt med lite energi! Dessutom måste jag ju vända lite på dygnet då jag går på nattpass imorgon.

Kom hem från gymmet (där jag för övrigt fått ett nytt personligt rekord (enligt runkeeper) på fastest 2-4km ^^), och hade ett litet brev väntandes (: däri låg ett av de två skalen jag beställt, är riktigt nöjd! n_n


Sen tog vi även en vända till Ica för att hämta ut paket från Shopping4net ^^ lite smått och gott som; en chin up bar, tandblekning, vattenflaska, grönt te kapslar, soft feet strumpor och ja..en Monster High ^^ tycker dem är riktigt grymma, även att bara ha som prydnad, och varför inte passa på då det var bra pris :p sen har jag även köpt present till lilla Lo och hennes lillebror eller lillasyster (: kommer nog bild på det när dem fått de ^^


Har under kvällen haft lite spa afton ^^ testade soft feet sockarna (bara att vänta och se om det ger något resultat), och även tandblekningen..även där får jag se efter några gånger om det verkligen funkar *hoppas* la även ansiktsmask och fixade mina naglar (:

Fastnade framför en mycket märklig film 'Hanna', med Saoirse Ronan..hon är riktigt duktig skådis, men filmen var lite konstigt upplagd tycker jag, man fick som inte veta allt man ville ;p

Nu sitter jag och ska försöka fixa någon sorts födelsedagspresent åt mannen i hushållet..han hade ju som tänkt ta fylla år här i närmsta dagarna ;p men tror jag har något pågång..men måste ju lägga på ett kol :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar