tisdag 13 maj 2014

Snart så...

Nu är det inte länge kvar innan jag ska sätta mig i bilen och fara till flygplatsen för att hämta hem Tage ^^ Så skönt att få annat sällskap än galna katter här hemma igen :p

Min dag har varit väldigt oproduktiv >.< var ju tänkt att jag skulle träna på ett eller annat sätt, men har varit sjukt omotiverad och slö. Så det har blivit en dag i soffan men näsan i en bok istället (: tycker ändå att dagen bara susat förbi, tog visserligen en välbehövlig sovmorgon..riktigt skönt!
Råkade dessutom lägga ännu en beställning (denna gång från eBay) på småsaker som är bra att ha xD bland annat lite nya grejer till mössens blivande nya bur, då de har ätit upp den nuvarande inredningen (ätbar tunnel).

Nej nu ska jag nog vara lite duktig att plocka ordning lite till här hemma så Tage slipper komma hem till kaos :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar