lördag 24 maj 2014

Första åskvädret

Sitter här och lyssnar till årets första åskväder ^^ mysigt med blixtrar och dunder! Välbehövligt om inte annat efter denna veckas hetta.
Hann precis in innan det började med. Har nämligen varit på stan i två omgångar idag :p Var först nere vid ett tiden för att hitta en födelsedagspresent till Tage, hittade en och även lite grejer till mig själv ^^ Blev nämligen helt såld på hårproduktstipsen jag fick på jobbet, så tog mig en tur till Body Shop och köpte deras schampoo och balsam. Och till slut hittade jag heat protection på H&M, ingen aning om det är bra, men letade verkligen överallt och hittade inget annat :s


Förutom hårprodukter och present till Tage, köpte jag mig ett par leggings jag tänkt ha på jobbet, har fått låna en tjusig turkos jobbklänning att ha nu till sommaren ^^ sen fyndade jag även ett basic rosa linne som jag tänkte ha som träningsplagg.
Gjorde dessutom en favorit i repris igår och fyndade kläder på Lidl xD jättefina mjukis/yoga pants ^^
(ursäkta röran i gästrummet) xD


Nu ska jag sätta mig och klura lite på hur mina nya bloggdesign ska se ut, börjar bli lite less på denna. Det ska åtminstone ljusas upp och bli lite mer somrigt ^^ Tur att man har Tage som kan hjälpa till ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar