måndag 12 maj 2014

Systerbesök och lite ledigt

Nu är jobbhelgen gjord, ska bli skönt med en dags ledigt (: Var verkligen supertrött i morse, hade inte alls lust att kliva upp för att jobba :p men tog mig upp och igenom dagen, men däckade på soffan en timme vid sextiden :p
Jag hann i alla fall vara lite produktiv innan jag somnade, fixade nämligen det sista på Zolas hus, alltså en botten och hjul på det hela. Återstår bara att se om det fungerar.

Igår började med ett vanligt dagpass på jobbet, följt av en sväng på gymmet. Sedan hann jag precis hem och göra mig i ordning innan syster Bella stod vid dörren med sin nya lilla Toyota ^^
Blev massa trevligt snack och middag ute på Land of Fire (: och sedan en snabb kaffe innan hon var tvungen att rulla vidare mot Falun.




Nu sitter jag och tittar på Talang, i brist på annat att kika på. Men kommer nog snart ta upp gårdagens underhållning, nämligen dokumentärer av alla dess slag (: har ni någon särskilt bra som ni rekommenderar är det bara att hojta till!
Ska nog också ta och lägga en beställning på träningskläder, blev så sugen när det tittades på det på jobbet innan jag gick hem. Man måste ju vara snygg när man ska springa Vårruset ;p
Men mest ikväll sitter jag och taggar för att Tage kommer hem imorgon!! :D jag vet även en viss liten kisse (Chessie) som kommer bli överlycklig att pappa kommer hem ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar