torsdag 29 maj 2014

Porträttprojekt i natten

Sitter av någon anledning fortfarande vaken xD dygnen blir helt knasiga efter att man jobbat natt :p men ska snart slänga mig i sängen tänkte jag.
Har inte hänt så mycket här hemma på senaste. Vände dygnet lite innan nattjobbet och vaknade igår vid typ två av att två gubbar skulle in och mäta våra fönster..tydligen ska vi få dem bytta typ i september. Nattjobbet till i morse gick sedan som smort, nätterna går mycket snabbare nu när det inte riktigt bli mörkt (:

Idag har jag bara suttit och målat :D roligt att ha en sån dag, det var ett tag sedan. Blev ganska nyligen klar med projektet, och är redan sugen att ta mig an nästa (: projektet denna gången var ett porträtt av Carey Mulligan, som igår (28maj) fyllde 29 år ^^ är nöjd med resultatet, men vet inte om det är superlikt ändå...


Tja..var väl typ det jag hade att komma med xD nu är det bäst jag lägger mig, så jag inte sover bort heela förmiddagen innan kvällsjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar