måndag 5 maj 2014

Åter i Östersund

Då var man åter upp i Östersund, skönt att vara hemma! ^^
Men har haft det riktigt roligt och skönt på min lilla Blekingesemester (: Nästa tripp blir till midsommar.

Kom i alla fall hem till väldigt glada (och hungriga) katter igår xD Stökade på ett par timmar med alla djuren när jag kom hem, städade hos mössen och hos Zola, lilla Zola fick sig även ett bad ^^ hon verkade också glad att se mig (: fick till och med klippa hennes klor utan problem!
Måste ju förresten visa hur Zola bor nowadays ^^ Det är inte helt färdigt för jag ska spika fast baksidan =golvet (men kan inte bestämma om jag ska spika fast det med vaxduken emellan för att göra det lite piffigare), också ska jag på med hjul på det hela (:


Imorse tog jag sovmorgon, tränade lite smått (måste ju komma igång..igen..efter magsjuka och semester), och sedan kallade jobbet. Fick en liten minikurs i nya dokumentationssystemet vi börjar med idag, men fick ingen användning av det just idag då vi var 13 personal på en patient xD Får väl se imorgon när jag kommer till jobbet om det strömmat in lite bebisar under natten ;p

Nu ska jag nog inte göra så mycket mer..läsa lite, och är så sjukt sugen på popcorn så tror det blir att poppa lite ^^ Har egentligen massor jag vill göra, men känner också för att bara ta det lugnt :p vilket dilemma! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar