torsdag 8 maj 2014

Shoppingspree

Denna dagen har bestått av jobb, och därefter ett gympass där jag gjorde något bättre ifrån mig på Coopertestet ^^ det kanske blir bättre.
Efter träningen gick jag en runda på stan, och hittade såklart det jag sökte på Classes..han har allt han! ;p Så har nu äntligen köpt min efterlängtade stegräknare ^^ blir att testa imorgon! Sen hittade jag lösningen till musburskonstruktionen med, skulle ju haft plexi glas men hittade fotoramar med rätt storlek istället ;p

Har haft ett par shoppingspree dagar här känner jag xD igår "råkade" jag beställa lite smått och gott från Shopping4net ^^ och idag blev det som sagt handlat på Clas Ohlson och även lite småsaker på Åhlens ;p Dessutom kom det köpgalna gamla fingret fram alldeles nyss med n__n beställde nämligen en Magic Bullet :D ser fram emot goda smoothies ^^

Sen var ju min tanke att jag imorgon på min lediga dag skulle åka och kolla in Expo, en ny tydligen väldigt rolig butik, men har blivit förvarnad att man kan hitta mycket köpvänliga saker där ;p..så kanske ska skjuta lite på det besöket, säg till slutet av månaden ;)

Sedan jag kom hem från stan har jag inte hittat på så mycket. Mest suttit och läst, är nu inne på andra Hunger Games boken (:
Har även myst massor med Zola, känns som att hon har blivit mycket mer benägen till att mysa sen jag kom hem..hon kanske har kommit på att det inte är så hemskt roligt att vara själv...kanske vi måste hitta en kottekompis till henne ;p

Nej nu ska jag fortsätta läsa en stund till..lär väl bli dödstrött inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar