torsdag 6 mars 2014

Shopping och husmöss

Jahapp, nu har det gått sådär länge mellan inläggen igen, kanske borde ta tag i det där? :p
Sedan sist har vi iaf haft helgbesök utan Tages familj från Blekinge, mycket trevligt. Synd att det bara var över en helg, man hinner inte se/göra så mycket. Under denna helgen blev det fikande på olika ställen och shopping :p (tror jag shoppade mest :p) Detta blev det för mig ^^
Nya "uggs" då mina gick sönder förra vintern, och ett par nya vardagsskor, som måste vara de skönaste jag någonsin ägt ^^
 "Råkade" visst hamna på en bokrea n___n
Apropå shopping får jag nog ta och se mig om efter en ny dator snart >.< Jag och Linnea satt och kollade vart vi skulle kunna åka på vår utlandssemester i September, då dör datorn (troligtvis urladdad), men sedan funkar den bara om jag har sladden i -__- så den är inte längre särskilt bärbar.

Sen får ju jag med avslöja för er (som inte redan sett det från Tage), att vi har skaffat två tillskott till :p Nämligen ett litet impulsköp av två möss, Tilde och Malou :D vi har nog haft dem i ca två veckor, men Tage ville ha det hemligt tills hans familj kom upp.  Börjar likna zoo här ;p jag röstar på att det blir hund näst ;)

Katterna har vakat över buren sedan dag ett, nu har vi fått lägga en filt över gallerdelen då det igår hände en liten olycka >.< Tilde klättrade på gallret och Chessie var snabb som bara den att ta tag i hennes svans -__- men med filten verkar det gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar