lördag 22 februari 2014

Ledig helg..igen :p

Hallo ja! Då var det helg igen, och jag är ledig igen, känns som att jag inte jobbat på jättemånga helger..har haft ledigt och den jag skulle jobba var jag sjuk under >.< Jag blir alltid lika förvånad hur jag jobbar trots att det är jag själv som lagt schemat xD som igår, jobbade en singel fredagkväll (oftast om man jobbar fredag kväll så jobbar man en s.k. CACA tur, (kväll, dag, kväll, dag), en långhelg helt enkelt)...jag tycker ju att jag får till schemat bra när jag lägger det, sen blir det ändå lite knas när man väl har börjat jobba perioden xD

Aja..den här helgen blir nog hyfsat lugn. Tage har introducerat mig för ett nytt spel som vi satt med hela natten igår xD nämligen Banished, man bygger upp en stad och ska ta hand om sina invånare..är mycket roligare än vad det låter haha.
Sen så har jag faktiskt fått förtroendet av Tage att klippa honom :o Ska bli spännande ^^ tror det kommer bli as nice! :D
Eventuellt ska vi iväg upp till Lillänge idag med, får väl se vad vi kommer hem med (:

För övrigt i veckan förutom att jobbat och slappat har jag fått min Wacoom platta :D så har börjat kludda lite för att lära mig den. Detta blev det första hastiga kluddet, inte så mycket noggrannhet lagt på den :p

Håller på med en annan för att lära mig plattan lite mer ingående, men den kommer upp när den är helt färdig (:

Nu ska jag nog ta mig ett ryck och städa i köket..märkligt att det alltid står massa disk på diskbänken trots att vi har diskmaskin ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar