lördag 8 mars 2014

Aprilväder

Det här med att påbörja mina springturer detta året gick ju sisådär xD Hann precis hem från jobbet igårkväll så började det blåsa storm, och kort därefter började det hagla. Och precis då jag kommit upp till jobbet imorse så började det toksnöa xD så nu är det inte så bart och fullt med vårkänslor som det var igår. MEN jag har iaf börjat kika efter nya träningskläder (: (egentligen har jag grejer som duger...men alltid roligt med nytt), är ute efter en specifik tröja och ett par nya tights i capri modell, jacka och långa tights har jag..måste ju gardera mig för alla väder framöver ;p

Varit en lugn men något oväntad dag på jobbet, ute på barnavdelningen hade vi nämligen skönsjungande pirater och inne hos oss hade vi en liten katt ^^ :p

Hemma har jag påbörjat ett nytt projekt, kommer väl en bild på det när det är färdigt (: Annars har jag mest roat mig med att titta efter kläder..känner att jag behöver nya leggings och jeans då alla mina håller på att falla sönder :p näst blir att kika vad Sportamore har att erbjuda.

Vidare under kvällen lär det kanske bli att spela lite Sims, också får vi ju inte missa Melodifestivalsfinalen :D spännande!

Bilder från gårdagens "rastning" av Zola. Så roligt att se att hon blir mer och mer van vid handhållning ^^ (men något vidare bordsskick har hon inte ;p)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar