lördag 15 mars 2014

Blåsväder och inspiration

Idag har jag äntligen tagit mig ut på årets första springtur, var rätt så taggad när jag vaknade, tills jag hade sprungit sisådär halva vägen..det var liite kallare och blåsigare än jag trott när jag tittade ut genom fönstret och såg solen skina xD skulle haft en underställströja under jackan istället för linnet, blåste till riktigt så man tappade andan ibland. Men jag tog mig igenom en springtur på 38 minuter, får försöka bättra på den tiden nästa gång (får väl se om jag kör en runda till imorgon).

Annars har det varit en soft lördag, var egentligen meningen att vi skulle åka bl.a. till ByggMax för att köpa lite grejer jag kan bygga med, har fått väldig inspiration av FB gruppen Återbruka Mera! Finns så mycket fint man kan göra, synd bara att jag inte har så mycket gammalt att göra om, men lite har jag allt som vi kommer att piffa upp -med t.ex. lite röd färg ;p
Ett litet smakprov av sånt jag sparat (är mästare på att spara bilder);


Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på..som vanligt. Tror jag ska sätta mig och lyssna lite på p3 dokumentär, och samtidigt antingen måla eller skriva in lite grejer i min receptpärm.

Är för övrigt fruktat sugen på att köpa nya kläder, kommer nog bli en beställning inom kort! Hittade just en sida med supersnygga träningskläder, men tyckte att de var lite väl dyra..men någon gång blir det säkert ett köp därifrån med (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar