söndag 16 mars 2014

Projekt och semmelmuffins

Denna söndagen blev inte riktigt som jag hade planerat, för det första tänkte jag ju att jag skulle ta en springtur idag med..men har sån sjuk träningsvärk i höfterna (?!), så tar en vilodag och kör på nytt imorgon ;p
För det andra så for vi iväg till ByggMax för att köpa jättesnyggt laminatgolv som jag tänkt bygga mig en sängram+gavel av, och såklart hade dem inte just det golvet hemma -__- kunde kanske inte förvänta mig så mycket då Östersunds ByggMax är rätt fattigt påfyllt för jämnan ''/ så det projektet får jag lägga på is ett tag, men har ett annat projekt in mind, bygga egna sängbord, och det ska inte vara så svårt att få tag i grejer till (:

Annars har det inte hänt mycket annat än att vi tvättat maskin efter maskin, och att jag har dragits med en hemsk huvudvärk hela dagen..har precis börjat släppa.
Jag har också visserligen fått mina semmelmuffins bakade, blev riktigt goda ^^


Gjorde ett nytt försök till att klippa Zolas klor igår, då hon ändå fick sig ett bad, men det gick absolut inte för sig. Inte ens bada var särskilt roligt den gången (förra gången verkade hon ändå gilla det lite). Hoppas jag snart får till klippningen innan de blir alldeles för långa, känns ju inte jättelockande att ta henne till veterinären för klippning varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar