måndag 3 februari 2014

Vad har hänt sedan sist?

Var ett tag sedan jag skrev här. Har sedan sist blivit frisk från min förkylning, fått hem världens bästa sambo ^^ gjort klart några av mina projekt, varit otroligt trött..konstant, varit på krogen med två trevliga kollegor (: och haft finbesök av mor och far över helgen :D

Ja, förutom det har det väl inte hänt så mycket. Känns som att jag inte gör så mycket annat än jobbar och sover, tror Tage håller med om det :p
Vi håller fortfarande på att göra Zola hemmastadd, kan vara att hon är kinkig för att hon byter taggar med :p men rumsrenare har hon blivit iaf. Nu väntar vi bara på lite grejer jag beställt så vi kan göra iordning en riktigt fin hörna till henne (:

Idag gjorde jag iordning det sista med mitt större projekt, nämligen en finare kattlåda (: Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, får väl se vad katterna tycker om den, om den funkar :p annars får jag försöka hitta någon lösning.

Fick en sudden urge att rita/måla lite, så tog faktiskt tag i det istället för som i vanliga fall bara fundera på det xD Blev en bild på Rebel Wilson som fyller 28 idag :D Är dock inte helt nöjd då en del konturer bara smetades ut, plus att jag tror jag hade lite för bråttom, håret blev mest bara en katastrof >.< kändes mest som att jag kladdade på som nån fyraåring xD så blev inte en av de bästa jag gjort...men men, får göra det desto bättre nästa gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar