söndag 9 februari 2014

The fever continues..

Ligger fortfarande hemma med feber >.< den vill verkligen inte ge med sig! Skulle ha jobbat igår och idag..hatar att ringa in sjuk, gjorde jag redan i skolan, gick nog dit många gånger fast jag skulle stannat hemma, men nu kan jag inte göra så, känns ju liite onödigt att ja med mig mina förkylningsbaskilusker till våra små patienter..och kollegorna förstås! 
Får hoppas att jag blir bättre under dagen, tanken var ju att jag ska jobba imornkväll. 

Annars händer inte så mycket här. Jag har läst ut Niceville och har nu börjat på Hundraåringen.. Känns som att man orkar inte göra så mycket annat än att ligga i soffan och läsa. Så har ni några böcker ni gillar så är det bara att rekommendera ;p själv ska jag väl såsmåningom slänga upp lite böcker på blocket (gick som väntat inte så bra att få dem sålda på tradera). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar