måndag 20 januari 2014

Boksäljande sjukling.

Var väl de jag trodde, hade en förkylning på G. Ligger nu hemma med feber och tjockt huvud >.< så trist! Och inte har man ork att ta i tu med saker som ska göras här hemma, tex kånka ut en jäkla massa kartonger till sorteringen. På sin höjd kanske jag orkar slänga igång en maskin tvätt xD skulle ju var ypperligt passande om diskmaskinen mirakulöst började funka med, så jag slipper att ställa mig och diska :p

Till min tröst kan jag väl ta att Zola verkar bli mer hemmastadd då jag vaknade av att hon var på helt andra sidan rummet och stökade (: var lite svårt att somna igår då hon började stöka, och äta..hon är inte direkt tyst när hon mumsar xD och inget vidare bordskick har hon heller haha. Men skönt att hon börjar lämna filtarna lite mer. Nu är det bara katterna som ska vänja sig vid henne.

Kan ju passa på att säga att jag har några böcker uppe på tradera, la bara ut några för att kolla intresset, eventuellt kommer resten ut där med annars på blocket. http://www.tradera.com/auktioner/Satsu89


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar