torsdag 6 februari 2014

Bra ledighet?

Är nu inne på min andra lediga dag...tog halvpoäng från jobbet igår (vilket betyder att jag i några timmar i början av passet ska finnas tillgänglig att dra till jobbet..annars är man ledig), vilket var lika bra då jag tisdag kväll började känna mig krasslig, och det har mycket riktigt utvecklats till feber och ett heltäppt huvud >.< jag som skulle riktigt komma igång med min träning de här dagarna, och sova ut (det kan jag ju visserligen fortfarande göra), men den träning som blivit är att jag gått ut och flyttat bilen om kvällarna och duschat..det är nog jobbigt -__-
Men jag har iaf kollat upp och nog bestämt mig var jag ska träna, blir antagligen SportsGym i anslutning till Storsjöbadet. Har blivit så sugen på att simma som träning, plus gruppträning (:

Har också tänkt mycket på att köpa hem en butt och börja träna bågskytte igen :D Börja på lite lätt korthåll här hemma också kontakta Östersunds klubb för att sedan avancera ;p


Mestadels de här dagarna har jag legat i soffan, har kommit in i en riktig läsarperiod, läser just nu Niceville -väldigt bra, än sålänge bättre än filmen. Vill bara börja läsa alla böcker på en gång, har fyndat en massa på tradera och loppis bl.a. Ciderhusreglerna, första delen av Torka aldrig tårar utan handskar, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann och Små citroner gula :D *boktokig!*

Nu ska jag nog fortsätta mitt slappande, läsa lite till och sedan kanske se en film eller spela Sims ^^ kanske ta en kopp Chai till de ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar