söndag 16 februari 2014

Valentine weekend

Ja som de flesta säkert märkte/vet om, så var det ju alla hjärtans dag i fredags. Min hjärtedag bestod av en något hektisk dag på jobbet, sedan en lite sväng på stan för att köpa med mig en lite blomma till Tage ^^
Till blomman fick han även lite Åre choklad (:

Hemma blev det mys i soffan och Tage bjöd på indisk mat *yummy* Sedan blev det möbelmontering, har nämligen hämtat hem katternas klösmöbel, så kanske vi får ha den nya mattan vi köpte igår i behåll :p Nima har knappt lämnat pelaren sedan uppackningen :p


Med djurbeställningen fick vi även ett gratis yatsy, så det blev ett par rundor, som alla vanns av Tage >.< jag lyckades få en yatsy och han typ fem..när han inte ens behövde dem >.< :p Vi har också varit på Ö&B för att införskaffa en vaxduk till Zolas nya lya i gästrummet, blev riktigt bra, nu inväntar vi bara hennes riktiga bädd (:

Igår fortsatte vi vår hjärtehelg (då jag blev så trött sen på fredagen att jag däckade i soffan fast jag skulle bakat), blev enchiladas till middag, och sedan gjorde jag geisha -och nutellamuffins till efterrätt. Dem blev riktigt goda! Men jisses så mättande! xD


På kvällen och hela natten (la oss inte förrän sex på morgonen tror jag >.<) satt jag och kollade på Les Miserables (för fjärde gången), medan Tage hade Skypefest xD Fick mig även ett litet samtal med saknade Linnea ^^

Idag har varit vääldigt lugn än sålänge, jag har visserligen gjort ett ryck och skurat sovrumsgolvet efter Zolas griserier xD och lagt in nya mattan i vardagsrummet (: Nu tänkte jag leta lite nya inredningsgrejer, piffa till det lite mer här hemma..vet dock inte riktigt vad jag letar efter än :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar