tisdag 11 februari 2014

Sunshine

Blev till att vara hemma från jobbet igår med, och idag är jag ledig. Men under morgonen har det faktiskt känts som att förkylningen börjar lätta (: så imorgon bitti är det jag som drar till jobbet :D och förhoppningsvis kan jag dra igång med träningen, ska idag iaf skärpa till matbiten..igen, har ju som blivit försoffad den senaste veckan..men nuså ser jag ljuset i tunneln! ;p Apropå ljus, vi har strålande sol i Östersund idag, kanske man ska dra med sig sambo på en promenad? Försöka går ju alltid ;p

Idag får jag äntligen spricka ut med; jag ska bli moster igen!! :D ^^ Har vetat det ett tag men väntat på att Andrea och Jonas själva avslöjat de, och idag kom den lilla ultraljudsbilden upp på facebook ^^ längtar! Jag lägger min gissning på att det blir en pojke den här gången, men jag tror att jag är rätt ensam om den gissningen :p Stort grattis igen till Andrea och Jonas, och Lo förstås som ska bli storasyster ^^ <3


Idag har jag också äntligen beställt något som jag velat ha läänge, nämligen en ritplatta :D blev en Wacom Bamboo Fun pen & touch gen.3 ^^ Ska bli kul att leka med n__n


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar