måndag 15 juli 2013

I'm awake

..jodå, nog är jag vaken alltid, ett tag till iaf xD Har inte blivit mycket skrivande i helgen :p jag har varit riktigt trött, så har mest hängt på Dreamfilm :p Imorse var de inte jätteroligt att kliva upp vill jag lova, supertrött och såg mest fram emot att få komma hem och sova lite till. Men dagens arbetspass (avslutande för helgen) har gått bra, trots att min 'handledare' Annica inte var där (vissa har det bra som får semester ;p).

Lyckades missa värsta ösregnet när jag skulle hem, men lite blöt vart jag iaf. Sen har det mest öst ner och blåst sen jag kom hem. Så både därför och för att jag var så oerhört trött har det inte blivit någon springtur idag heller. Är inte riktigt okej att det är en vecka sedan jag sprang sist..SKÄRPNING! :p Får väl ta och göra lite kvällsgympa inomhus istället :p

Annars under eftermiddagen/kvällen har jag bara hängt i soffan och glott på film, tog även en timmes tupplur ^^ Än så länge har jag tittat på An american crime och The guilt trip, den första något bättre än den andra, men inte superbra någon av dem. Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på härnäst. Ska jag se ännu en film, eller ska jag rita lite kanske? Eller varför inte både och? :D

Meningen är väl lite att jag ska försöka hålla mig uppe rätt länge ikväll för att hålla Tage sällskap när han sitter på nattåget upp hit ^^ men frågan är ju hur länge jag orkar hålla mig vaken? Ska ju orka kliva upp imorgon för att hämta honom på stationen med (:
Tycker han skulle ha med sig kissarna ^^ saknar ju dem med! Men tror inte dom hade uppskattat en så lång tågresa :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar