tisdag 9 juli 2013

Vilken dag! n_n

Till skillnad från gårdagen (då jag inte egentligen hade lust att jobba, hade vaknat på helt fel sida och ville helst bara sitta isolerad hemma), så har denna dagen varit SUPERbra! ^^ Det har varit fullt upp hela förmiddagen, hann inte ronda klart för både vi och läkarna skulle infinna oss på OP för att ta emot en planerad 1,4kgs bebis (: när vi väl kom upp på avdelningen flöt allt på och vi blev iaf färdiga med allt som skulle göras innan kvällspersonalen klev på (: blev dock sen lunch, halv två satte vi oss först :p

Inte nog med att allt flöt på riktigt bra (och att det kändes som man hade hyfsad koll, med hjälp av handledare då ;), så fick jag massa beröm av min handledare ^^ det kändes riktigt bra! Tror nog jag var nära på att rodna faktiskt n_n hon tycker jag är jätteduktig och snabblärd, och hon tyckte att man inte kunde tro att jag är nyfärdig n_n och har dessutom bättre stickteknik än många andra som jobbat längre :D sååå, nu har jag bragat lite med xD blev bara så glad av hennes kommentarer ^^

Hemma har jag bara tagit det lugnt. Kollade på Identity Thief, den var inte superbra men helt klart underhållning (: och man måste ju bara älska Melissa McCarthy ^^


Har även tagit mig en skön dusch, tänkte jag skulle hinna med en till film innan sängdags, men jag fastnade lite i musikens värld :p ska göra mig en efterlängtad ny skiva att ha i bilen..någon som har lite musiktips? :D

Ska försöka sova riktigt bra inatt, hur man nu kan optimera sin sömn? För imorgon blir det inte bara en A tur, utan imorgon ska jag med på min första After Work! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar