onsdag 3 juli 2013

Sovmorgon och springtur

Tog mig en rejäl sovmorgon imorse! Ända till halv tolv..riktigt skönt! Tänkte att det kan jag behöva om jag ska orka vara uppe hela natten, för nu har jag nämligen två nattpass framför mig innan helgen.

När jag vaknade satt jag mest rakt upp och ner för att vakna till lite, samla energi för att dra ut i elljusspåret (: när jag väl sprang kändes det inte jättebra alla gånger, men blev ändå en förbättrad tid, så nått går ju åt det bättre hållet iaf (:

Nu har jag tagit mig en dusch, och nu vet jag faktiskt inte vad jag ska sysselsätta mig med fram till åtta? Kan ju alltid fortsätta med min frigolitmall, är inte jättemycket kvar (smalben och torso) innan leran ska på ^^ spännande! Jo det får nog bli lite pyssel, till några avsnitt AHS (American Horror Story).

I brist på andra bilder bjuder jag på bilder från en av mina favorit konstnärer Nataly Abramovitch




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar