torsdag 11 juli 2013

Varning för lathet

Idag har varit en ordentlig slappedag, men ibland får man ta sig en latdag..eller?! Det var tänkt att jag skulle ut och springa idag...men jag är alldeles för trött, men hellre enbart trött än totalt bakis efter gårdagens bravader :p på den fronten mår jag faktiskt bra, förutom att jag hade kunnat sova ett dygn :p

Första gången ja vakna var typ klockan åtta, då hade jag sån sjuk kramp i vaden! Har haft det hela dagen sen >.<
Kom iaf upp sen vid tio då det ringde på dörren (jag blev livrädd, varför skulle nån ringa på hos mig?!), det var mitt paket från Vårdväskan ^^ dom va minsann snabba! Så nu har jag nya roliga saker att ta med mig till jobbet imorn :D


Men sedan kröp jag ner i sängen igen, och kom inte upp förrän klockan ett xD
Har iaf varit på Ica och handlat lite. Istället för att ta mig ut på en springtur, så placerade jag mig i soffan och tittade på Stoker -rätt så bra, men gillade inte slutet ;p Skjuter upp springadet ytterligare (tar igen det i helgen tänkte jag) med att se ännu en film, funderar på Beautiful Creatures.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar