tisdag 2 juli 2013

Barnlöshet och skärsår

Denna dagens arbetspass har varit vääldigt långt! Det kan lätt bli så när man är barnlös, låg fyra barn på avdelningen imorse, men ändå lyckades vi bli utan uppgifter :p men har iaf fått lära mig hur navelkateter sätts, fick scrubba in och testa (visserligen på docka men ändå ;)

Sen jag kom hem så har jag ätit middag, och börjat på att göra frigolitmallar till min blivande bjd, det första jag gjorde var att skära mig i tummen! >.< ville verkligen inte sluta blöda, och i brist på plåster får man ta vad som finns :p blev ett fint tryckförband med en pappersnäsduk och tejp ;p

Men nu har jag iaf kommit en bit på vägen, huvud och armar är färdiga. Till mitt pysslande har jag nu tittat klart på första säsongen av American Horror Story, får väl raskt gå vidare till säsong 2 ^^

Nu ska jag nog ta och göra mig en tunnbrömacka, och lägga frigoliten åt sidan ett tag (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar