lördag 16 juni 2012

Varning för charmtroll!

Idag har varit en lugn dag, med mest tv tittande :p tills lilla yrvädret Lo kom med mamma Andrea ^^ <3 så kul att träffa dem igen!

Lo har för det mesta varit glad och charmig idag, men lite grinighet har dykt upp då och då pga tand på gång och trötthet. Men hon är lika söt ändå <3

Som sagt en lugn dag, och har varit sedan jag klev upp halv sju! Kollat på tv, spelat spel och druckit kaffe, farbror Sune var över en sväng på en kopp med :)

Trots att jag var så trött när jag gjorde mig iordning för natten, så har jag ändå klämt in 20min yoga ^^ (tackar än en gång Nina för träningsinspirationen!!)

Men nu ska jag minsann sova, och hoppas på att Tage och dem hemma i Karlshamn inte river hela stället när de ska festa "lite smått" ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar