torsdag 28 juni 2012

...

Då har man gjort helg nu då! Så skönt att vara lite långledig innan nästa vecka då det blir mycket jobb!

Slutade kvart i tre idag ^^ sen drog jag hem en snabbis för att göra mig iordning för att knata ner på stan och ta en fika med Frida (: riktigt trevligt hade vi över en kaffe på mysiga Bowling cafét ^^ vi satt där tills det började se ut att de ville stänga xD sen gick vi in en snabb sväng på Rut m.fl. där hittade jag en jättefin kofta som jag råkade köpa n__n

Sen jag kom hem har det bara slappats (: har kollat lite på blocket efter bil, har hittat Kia Rio..rätt nice, men det är så svårt att bestämma sig för något! Kan inte någon bara säga vad som verkligen är bra och inte!!? :p

Kvällen blir fortsatt lugn med tv tittande tillsammans med mamma och pappa ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar