måndag 11 juni 2012

Första arbetsdagen!

Jobbat 6.45-16.00 idag! Det har varit lite rörigt, men tror det kommer bli bra i slutändan. För det första så kom jag till fel avdelning xD på mitt schema stod det nämligen avd. 14, men när jag kom dit fick jag veta att den skulle stängas för sommaren imorgon..så jag skulle nog vara på 15. Men jag har ändå varit på 14 idag (:
Sen hade jag inte fått veta något om att vi skulle ha hygienföreläsning och förflyttningsteknik idag..men det löste sig ju.

Det känns ändå som att jag kom in rätt bra i arbetet (: den första uppgiften jag fick var att ta blodprov :p gick jättebra, och därefter flöt det bara på med morgonrutinerna (:

Blev en promenad hem då jag fick skjuts imorse, kommer vara skönt att cykla sen, kändes som att promenaden tog en evighet :p

Hem kom jag iaf, och nu sitter jag bara och slappar lite..och det lär typ resten av kvällen bestå av med :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar