söndag 10 juni 2012

Ett blött Sollefteå

Igår vid två tiden drog jag och Tage ner mina väskor till stationen i ett soligt Blekinge.
Jobbigt att säga hejdå till min älskling..får hoppas att det inte dröjer allt för länge innan han kommer upp och hälsar på!

Tågresan hem gick väldigt bra! Tycker faktiskt att den gick relativt fort, underhöll mig med att läsa och titta på film. Kollade på Remember Me -rysligt bra enligt mig! (:
Ungefär vid halv fyra var jag hemma i Sollefteå! Såå kul att träffa mamma och pappa igen! <3 och i veckan får man även träffa Andrea, Jonas och Lo ^^

Det blev några timmars sömn när jag kom hem, ville inte ligga allt för länge då jag ska upp typ halv fem imorgon >.<
Sen har jag mest tagit det lugnt i mamma och pappas nya soffa :p jätteskön! nästan så jag blir liite avundsjuk. Har en känsla av att det kommer bli mycket filmtittande i sommar med alla canal + kanaler som finns här xD har redan sett nån äventyrsfilm om grottor xP vet inte vad den hette men den var bra! Och nu sitter vi och tittar på Thor, i vänta på att haglet och regnet ska avta :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar