torsdag 14 juni 2012

Hard work work..

Idag var det jobb 6.45-15.30 som gällde! Har gått bra, efter snart en vecka på sjukhuset har jag nog kommit in rätt så bra i rutinerna. Det är bara lite drygt när det blir dötid, då allt är gjort och ingen behöver hjälp, då sitter alla och väntar på att någon patient ska larma, för att sedan slåss om vem som ska springa dit xD Men dagen har bland annat bestått av lite sårodling, omläggningar och städning.

 Jag hade tur med vädret då jag slutade, hade bestämt mig att springa hem från sjukhuset, och det gjorde jag med ^^ det var lite annorlunda med en ryggsäck med sig..men det funkar :p lagom tills jag kom hem och skulle hoppa i duschen så började regnet vräka ner igen.

Nu känner jag att min kropp är heelt slut! Jag har typ träningsvärk överallt! Får se om jag pallar springa hem imorgon med, annars får det bli nått annat hemma (: Jag fick lite sällskap när jag satt och surfade innan ;p lilla Tiger tyckte nog inte jag spenderade tillräckligt med uppmärksamhet på honom ^^ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar