måndag 18 juni 2012

Dagen avklarad!

Började dagen med att köra Andrea och Jonas bil till bilprovningen, blev inte en enda anmärkning! Jag kan det här med besiktning ;p

Sen blev det lite soffhäng innan jag, Andrea och Lo tog en promenad ner på stan där vi strosade ett tag. Slutade med att jag kom hem med en ny concealer, nya foundation svampar och en flaska till mina lunch shakes ^^ invigde den idag till middag med bana/kiwi/hallon shake :)

Ja sen var det som sagt kvällspass (13.30-21.30) som gällde. Kvällen har gått rätt snabbt tycker jag! Rätt mycket att göra, men vi fick det gjort så vi tom kunde gå en kvart tidigare!

Nu har jag gjort iordning morgondagens shake, och tagit mig en kvällsmacka med keso ^^ nu är det dags att sova..upp tidigt imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar