onsdag 6 juni 2012

4 dagar kvar

Nu är det bara fyra dagar tills jag åker upp till familjen i Norrland!! :D ska bli jätteroligt att träffa dem igen! Men det kommer bli jobbigt att vara utan Tage så länge ''/
Sen är det bara tre dagar tills jag och Tage firar 3 år tillsammans ^^ också är det sex dagar kvar tills jag börjar jobba på Sollefteå sjukhus -börjar kännas lite nervöst! :p

Igår hände inte så mkt, en väldigt lugn dag med tv tittande och sims spelande. Det blev även en massa DH på kvällen..snacka om spännande!!

Just nu sitter jag och myser med Nima till 'Familjen Kardashian', får väl se vad som händer resten av dagen..ska gå ner till sjukhus shoppen en sväng..om Tage hinner vakna innan de stänger xD



Annars blir väl dagen rätt liknande de andra på mitt "sommarlov" :p men idag har jag faktiskt varit lite duktigare och tränat lite här hemma..kanske blir lite till innan dagen är slut, min syster inspirerade mig med sina promenader n__n (ska bli kul att följa med på dem när jag kommer hem!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar