fredag 27 februari 2015

Städning och investering

Första dagen på min lång lediga helg ^^
Sov alldeles för länge, men var även vaken alldeles för länge inatt xD men har i alla fall tagit mig upp och gjort nytta idag, har städat köket och badrummet. Och jag har även byggt hinder till kaninskrället ;p förhoppningsvis blir han mer stimulerad med lite hoppträning så han inte biter på sladdar av uttråkning :p

Jag glömde skriva sist att jag har ett fint skåp uppe på försäljning på Blocket, vill väldigt gärna bli av med det xD så dela gärna vidare :) Skåpet finns här; http://www.blocket.se/vi/58867969.htm

Alldeles nyss har jag gjort en investering i en ny hobby ^^ kommer inte säga vad det är förrän grejerna kommit. Ser verkligen fram emot att börja på! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar