torsdag 19 februari 2015

IKEA leverans

Fick igår hem mitt efterlängtade lilla paket från IKEA ^^ tyvärr så var tunnan jag beställt för att förvara Ottos hö i, helt bucklig >.< får väl se om jag får pengarna tillbaka eller en ny skickad.
Men annars så var allt helt och jag nöjd ^^

Förutom tunnan så fick jag hem fyra st lådor till expedit/kallax hyllan, två olika bordslampor, ett sängöverkast, en filt, två paket olika sytråd, fyra st grå örngott och en väldigt mjuk badrumsmatta som inte ens kom med på bild då den väldigt fort åkte in i badrummet ^^

Resultatet med lådorna, är helnöjd. Nu behöver vi inte det stora badrumsskåpet som stod där innan och inte alls passade in :p -så nu är det fritt fram för mamma att få det ;p-
Blir väl kanske lådor till resten av hålen med så småningom (:


För övrigt börjar nog förkylningen ge med sig. Igår hade jag nog lite feber kvar, får hoppas att den håller sig borta idag, tanken är ju att jag ska kunna jobba till helgen. Hostan har jag dock kvar, plus en massa heshet.
Men idag har jag i alla fall gjort något vettigt, samlade lite energi till att städa undan lite i köket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar