fredag 6 mars 2015

End Child Marriage

Imorse checkade jag ut för ledig helg igen :) blev själv förvånd över att jag är ledig två helger i rad :p

Förra helgen var vi iväg till familjen i Sollefteå ^^ vi åkte ut och grillade korv och åkte madrass..jg måste verkligen skaffa mig täckbyxor och vinteraktivitets-vänliga skor :p känner att jag ligger i lä jämfört med mina friluftande systrar :p

Fick även mina dreads trimmade av Andrea under helgen ^^ tur hon kan då jag inte verkar få till virkningen xD

Veckan har mest bestått av jobb, och däremellan softande hemma.
Lämnade även in min symaskin på Sy&Damm, snabbt och fint gick det och nu har jag en hel maskin :D den  var tydligen helt skev i spolhuset :s

Kan även slå ett slag för att gå och shoppa hos Body Shop, som nu har kampanjen End Child Marriage. Du kn skänka en valfri summa vi ditt köp, eller köpa den superbra body buttern Smoky Poppy och på så vis skänka 10kr till att motverka barngiftermål och könsstympning. Du kan även smsa FLICKA till 72909, genom detta skänker du 50kr :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar