tisdag 17 februari 2015

I think I have the man flu

Här ligger man i soffan helt utslagen igen av förkylning och feber >.< helt vänt på dygnet nu när jag är sjuk bara för att man somnar titt som tätt och sedan inte kan sova när det väl vore dags "/ 
Nu är visserligen febern lägre, men lördagnatt var inte nådig vill jag lova! Frossa som aldrig förr och fruktansvärt ont i kroppen. Hade varit intressant att veta hur hög febern va när den var som värst, har bara en dassig Jysk termometer som alltid visar 36,3 xD i och med att jag i normala fall är väldigt lågtempad så tror jag att min högsta feber den natten var väl i samma temp som en normaltempad persons milda feber. Får nog köpa mig en bättre så jag får reda på sånna här mysterium ;p

Har som sagt legat i soffan hela helgen och bara degat, och frusit. Började på och tittade hela första säsongen Breaking Bad, varför har jag inte gjort de tidigare? Riktigt bra serie ju!

För övrigt längtar jag till mitt IKEA paket kommer, går det som planerat så kommer det den 18de, och förhoppningsvis har jag piggnat på mig så jag har energi att packa upp och göra fint med de jag beställt ^^ 

Tanken var att det skulle storstädas här i helgen då jag för en gångs skull var ledig, men så blev jag kass istället, sån turvar hade Tage åtminstone dammsugat i torsdags. Men så fort jag får energin tillbaka så ska det röjas här, försöka sälja av lite grejer och få nån ordning i gästrummet :)

Innan jag blev sjuk hann jag i allafall vara med på en värdigt trevlig avskedsmiddag för en kollega som gått i pension. Trevligt stort sällskap och riktigt god mat på Brunkullan :)

Min outfit för den kvällen :) 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på tills jag blir trött igen. Kanske fortsätta fönstershoppa lite på olika hemsidor :) har lite lust till att börja rita något, men har ingen aning om vad och har egentligen för lite ork till de "/ får väl se vad det blir. 

Man kan aldrig ha för många kattbilder, så avslutningsvis ett par bilder på våra sötnosar ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar